A kisvállalkozások jelentős része számára problémát jelent, hogy nincs elég ideje, erőforrása a hatékony közösségi média menedzsmenthez.
A minőségi tartalmak közzététele sok időt és erőfeszítést igényel, a legtöbb vállalkozás pedig nem alkalmaz marketingest.
Itt jövök én a képbe!
Nem csak elegendő idővel rendelkezem, de a megfelelő szakértelemmel is!
Miért fontos vállalkozásod számra a hatékony közösségi média menedzsment?

Ügyfeleink – ügyfeleid egyre inkább és egyre aktívabban jelen vannak az online térben, egyre több információt gyűjtenek a közösségi médián keresztül. Ne feledkezzünk meg a közösségi média menedzsment költséghatékonyságáról sem! Ha a megfelelő eszközöket használjuk, jelentős eredményeket érhetnek el kampányaink, hirdetéseink.
A közösségi média hatékony kezelése lehetővé teszi, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki ebből a sok lehetőséget rejtő online térből.
A jól átgondolt tartalom folyamatos létrehozása és közzététele segíthet, hogy célközönségünkkel tartós és hiteles kapcsolatot alakítsunk ki.
A jól célzott hirdetések pedig hasznos eszközök lehetnek, hogy új ügyfeleket szerezhessünk.
Mit jelent az online – közösségi média menedzsment?
A 21. században elengedhetetlen, hogy vállalkozásunk rendelkezzen saját web oldallal és jelen legyen a közösségi médiában.
Web oldalt már nagyon egyszerűen és gyorsan létrehozhatunk. Ha azonban az oldal beállítások nem megfelelők a Google keresési listájában igencsak hátra kerülhetünk, ami megnehezíti, hogy a potenciális ügyfelek megtaláljanak minket. Márpedig egy felmérés szerint a keresők a Google találati listájának leginkább az első négy oldaláról kattintanak tovább.
A közösségi médiában való jelenlét szintén nagyon fontos nemcsak a potenciális partnerek felkutatásában, de a vevőkkel, ügyfelekkel való kommunikációban is.
Manapság már nem elegendő, ha létrehozzuk például a Facebook profilunkat. Folyamatosan fenn kell tartanunk az érdeklődést, jelen kell lennünk bejegyzésekkel, hasznos tanácsokkal, munkánk bemutatásával, fényképekkel stb.
Nagyon sok közösségi média közül választhatjuk ki a számunkra legalkalmasabbat: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest.
Nagyon fontos, hogy azt a közösségi média platformot válasszuk ami vállalkozásunk számára a legalkalmasabb. Így hatékonyan érhetjük el kitűzött céljainkat és rengeteg Időt takarítunk meg.
Íme, egy remek összefoglaló táblázat:
