Bemutatkozás

VPA AZ IDŐNYERŐ! a Virtuális asszisztens
Több mint tíz éves tapasztalat.

Úgy érzi, elborítja a papírmunka?
Egyszerűen semmire sincs ideje?

A megoldás én vagyok! VPA az IdőNyerő!

Palkovitsné Kiss Gabriella vagyok, virtuális-projekt-asszisztens.

Régi álmom vált valóra azzal, hogy megalapítottam saját vállalkozásomat virtuális asszisztensként.
Több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezem, mint projektkoordinátor és 3 évet dolgoztam irodai, személyi asszisztensként. Főként pályázatírással és pályázati projektek megvalósításával foglalkoztam.

Ismerőseim és családtagjaim közt sok az egyéni vállalkozó, kisvállalkozó. Mikor munkájukról, sikereikről, nehézségeikről beszélgetünk, felfigyeltem rá, hogy milyen gyakran elhangzik:

„Elborít a papírmunka!”
„Annyi űrlapot kell kitölteni, hogy belezavarodom, ráadásul némelyik mintha kínaiul volna. Én villanyszerelő vagyok nem értek ehhez!”
„Egyszerűen mire mindennel végzek, nem marad időm a családomra!”
„Az adminisztráció elveszi az időt a valódi munkától!”
„Állandóan csörög a telefonom, így nem lehet dolgozni!”
„Van egy szuper ötletem, de nincs időm foglalkozni a megvalósításával!”
„Jól jönne egy-két pályázati fejlesztés, de nem értek hozzá, a speckó cégek viszont nagyon drágák!”
„Beteg a titkárnőm, nem tudom mihez kezdjek, ez a hét tiszta őrület!”

A megoldás számukra egy személyi asszisztens, egy projekt koordinátor.

Egyszerű! – Vagy mégsem?

Mikor elhatározza egy vállalkozó, hogy „titkárnőt” alkalmaz, fel kell tennie néhány fontos kérdést.

Havi átlagban hány óra munka van a vállalkozásnál egy titkárnő számára?
Folyamatosan tud munkát biztosítani vagy csak alkalmanként?
Hol fog dolgozni? Rendelkezik a vállalkozás saját irodával, eszközökkel? Mennyibe kerülne előteremteni, fenntartani mindezt?
És a legfontosabb kérdés: Az új alkalmazott fizetése, járulékai mekkora plusz terhet jelentenek? Ki tudja gazdálkodni a cég?

A kisvállalkozások többsége nem rendelkezik saját irodával, nem engedhet meg magának még egy alkalmazottat és sokszor nincs is annyi adminisztrációs munka.

ÉN VAGYOK A MEGOLDÁS!

A saját irodámból, a saját eszközeimmel dolgozom!
Megbízási szerződést kötünk, így nincsenek plusz költségek.
Akár heti 1 – 2 órában vagy alkalmanként, egy-egy projekt erejéig is szívesen segítek!
A szolgáltatások a megrendelő igényeihez igazodnak!
Vállalok helyettesítést is a titkárnő, adminisztrátor szabadsága, betegsége idején – sürgősséggel is!

error: Content is protected !!